Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

χωρις λογια... οι εικονες μιλουν απο μονες τους...


φίλοι μου... 
η Γεωργια,μας έδωσε αυτην την διεύθυνση...
έστειλα ιμειλ...
περιμένω απάντηση,
μολις πάρω θα επικοινωνήσω μαζί σας,
θα ηθελα να διασταυρωνατε μερικα πραγματα
μιας και εγω ειμαι απο Κυπρο,
και αυτος ο συνδεσμος ειναι Αθηνα,

http://www.heartdoctors.gr/index.asp?pathID=1_2_12_52_114_327

δεστε και μονοι σας και θα περιμενω δικες σας απόψεις
για το θεμα αυτο.
πιο κατω αντεγραψα μερικα απο την σελιδα αυτη...
πραγματικα με εχει συγκηνησει....
αλλα θελω και ερευνα για οσους μενουν Αθηνα!!!
ευχαριστω πολυ
Οι προαναφερόμενες ποσότητες
Οι 36 τόννοι των τροφίμων,
Η αποστολή πραγματοποιήθηκε
στο χρονικό διάστημα από 3 έως 8 Μαΐου 2004
και σ’αυτήν μετείχε, από τους Γιατρούς Καρδιάς,
η αντιπρόεδρος τον Σωματείου κυρία Ελένη Σωτηρίου.

Οι Γιατροί Καρδιάς ,




Ευχαριστίες εκφράζονται προς τον κ. Διονύσιο Κουντουρέα,
πρέσβη της Ελλάδας στην Αιθιοπία,
στο προσωπικό της πρεσβείας μας στην Addis Ababa
καθώς και στον Έλληνα επιχειρηματία κ. Μ. Ρούσο,
μέλος της ελληνικής παροικίας στην Αιθιοπία
για το ενδιαφέρον και την υποστήριξή τους.


διανεμήθηκαν στο σύνολο τους
με τον τρόπο αυτό χωρίς να παραμείνει
καθόλου αδιάθετο υπόλοιπο.


που μεταφέρθηκαν από την Ελλάδα,
διατέθηκαν δωρεάν από ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις,
οι οποίες ζήτησαν να μην αναφερθούν οι επωνυμίες τους.
Η μεταφορά των τροφίμων αυτών
έγινε με πλοίο ελληνικής ναυτιλιακής επιχείρησης
( Πειραιάς-Τζιμπουτί ),
η οποία επίσης ζήτησε να μην αναφερθεί η επωνυμία της.



σεβόμενοι την επιθυμία των εν λόγω επιχειρήσεων,
τηρούν την ανωνυμία τους.
H μεταφορά στο εσωτερικό της Αιθιοπίας
και η διανομή των τροφίμων
έγινε με την άμεση εποπτεία της κυρίας Ελένης Σωτηρίου,
η οποία συνόδευε τα φορτία φροντίζοντας
ώστε η παράδοση των τροφίμων να γίνεται
στα χέρια των παραληπτών κατοίκων
με τάξη και προσοχή.



















30 σχόλια:

  1. Οχι μόνο μιλάνε Ζίνα μου αλλά κραυγάζουν!Κι όμως δεν ιδρώνουν τ'αυτιά αυτών που θα 'πρεπε!Σκέψου πόσα απ'αυτά τα παιδάκια θα είχαν φαγητό για ολόκληρο χρόνο αν τα κράτη αγόραζαν έστω ένα τανκς η ένα αεροπλάνο λιγότερο.Να είσαι καλά να τα γράφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σταυρούλα μου, εχεις δίκαιο....

    οτι και να πω θα ειναι λογια...
    στην προηγουμενη αναρτηση μου
    μου εγραψε μια κοπελλα
    ειναι το τελευταιο σχολιο εκει...

    πιστευω πως εχει απόλυτυο δικαιο...
    για δες το!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. zinaa kapa λέει...

    εφερα τα λογια της απο την προηγουμενη αναρτηση εδω....


    Lalù είπε...

    Δυστυχώς η βοήθεια δεν πάει εκεί που πρέπει. Στα ψηλά, το IMF, World Bank etc,
    βοηθάνε τους συμμαχους των ισχυρών
    (South Africa και όχι Namibia).

    Στα πιο χαμηλά, τα μισά και πλέον από τα λεφτά που δίνεις στις μεγάλες φιλανθρωπικές οργανώσεις
    (Oxfam, Cancer Research, Red Cross)
    δε φτάνουν ποτε στον προορισμό τους γιατί ξοδεύονται στον ίδιο τον οργανισμό
    (από καθαριστικά μέχρι marketing).

    Η μονη λύση είναι η άμεση
    και προσωπική αρωγή.
    Στο μετρο που μπορεί ο καθένας μας.
    Αυτή είναι η δικη μου άποψη. Τι λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και μικρή ακόμα έχω δεί κάποια πράγματα και έχω πάρει κάποιες αποφάσεις. όταν τελειώσω με τις σπουδές μου θέλω να γίνω ακτιβιστρια για να βοηθάω τον κόσμο, γιατι έχω δικαίωμα σε ένα καλύτερο αύριο και η ΑΛΛΑΓΗ είναι ο θεός μέσα μου.... Η μόνη εξάλειψη του προβλήματος είναι η προσωπική επανάσταση για την αναζήτηση μιας καλύτερης επόμενης μέρας. Η επανάσταση για την αποχώρηση απο το πλήθος και την αναζήτηση της αλήθειας και του τι λέει η καρδιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω!!!ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΛΙΨΗ.ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΚΕΛΕΤΩΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥΣ.ΤΡΑΓΙΚΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν είναι θλίψη πια
    Είναι θυμός αυτό που νοιώθω οταν βλέπω τέτοιες εικόνες.
    Μπράβο σε όσους δεν περιμένουν τίποτε πλέον απο τα κράτη και αποφασίζουν να δράσουν κατα μόνας. Και σε σένα María που μιλάς για την προσωπική επανάσταση. Πόσα χρόνια θα μας πάρει άλλωστε να το πάρουμε όλοι έτσι;
    Ευχαριστώ,
    η παραμυθού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βρε παιδια...
    λεω εγω να βρουμε καποια διευθυνση....
    κατι τελος παντων
    που να οργανωθουμε τουλαχιστο μερικα ατομα... και να στελνομαι βοηθεια εμεις...
    πως μπορουμε να κανουμε κατι τετοιο???

    εγω ειμαι μεσα παντως!!!
    για σκεφτητε...
    εγω απο κυπρο εσεις απο Ελλαδα,
    κατι σαν οργανωση...
    χωρις καρχαριες στην μεση...
    μονο τιμιους και πονοψυχους ανθρωπους!!!



    αληθεια λεω...
    ρωταμε να μαθουμε....
    και εδω ειμαστε...

    φυσικα θα μαθω
    οσα μπορω και εγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://www.heartdoctors.gr/index.asp?pathID=1_2_12_50 den exo prosopiki epafi akoma me tous giatrous autous, alla toylaxiston mporei opoios thelei apo emas na steilei farmaka, oxi lefta, farmaka epanalamvano

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το ειδα το διαβασα...
    εγω λεω για φαγητο καλε!!!
    κορσερβοποιημενα φαγητα...
    γαλα σε σκονη....
    κοφλεξ....
    μιλω για να τρωνε και ρουχισμο...

    οκ συμφωνω με τα φαρμακα...
    αρα αυτοι οι ανθρωποι πανε παντου...
    μαλλον θα επικοινωνησω και θα ρωτησω
    αν υπαρχει καποια διευθυνση στην αφρικη
    που θα ξερουν... για να τα στελνουμε απευθειας εκει...
    θα νιωθω πιο πολλη σιγουρια...
    διοτι θα μαζεψω και αλλους
    αν μαθω αυτο που θα ικανοποιηση
    τις ερευνες μου!!!

    θελω να ξερω...
    οτι ολοι μας...
    όταν θα προσφερουμε
    σε αυτα τα πλασματακια...
    να πανε στο προορισμο τους...
    και οχι καπου αλλου!!!!

    νασαι καλα για την πληροφορια αυτη...
    εγω θα επικοινωνησω απο τωρα...

    και θα τα μιλησουμε και παλι....

    καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγκλονιστικές φωτογραφίες....:((

    Δεν είμαι από Αθήνα και δεν μπορώ να ξέρω(να τσεκάρω δλδ αυτοπροσώπως) κατά πόσο είναι έμπιστα αυτά τα site,δευθύνσεις..κατά καιρούς έχουμε ακούσει πολλά με αποστολές που δεν πήγαν ποτέ στον προορισμό τους,,ωστόσο υπάρχουν και αυτά που κάνουν φοβερή δουλειά....
    Οτι νεότερο όμως έχεις και μπορούμε να βοηθήσουμε εδώ θα είμαστε...
    ενημέρωσε μας απλά..

    Καλημέραα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Alks εστηλα ιμειλ...
    όμως καμια απαντηση!!!!!

    αν μεχρι αυριο δεν μου απαντησουν
    θα δοκιμασω με το τηλ.... που εχει η σελιδα τους


    παντως η τελευταια βοηθεια
    ηταν μεχρι το 2008,
    λες να μην υπαρχουν πια???


    θα σας ενημερωσω μολις εχω νεα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Zinaa Kapa
    ότι και να γράψω θάναι λίγο, γιατί τις εικόνες τις έχω βιώσει ταξιδεύοντας στην Αιθιοπία. σε λίγο το blog μου θάναι έτοιμο για ένα και μόνο σκοπό: η Αφρική να γίνει και διλό μας μέλημα.
    Μέχρι τότε να ευχηθώ τα καλύτερα για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. filos ton Maasai νασαι παντα καλα...
    θα σε επισκεφθω!!!

    ελπιζω να γραψεις μεσα και βιωματα
    που εζησες απο την αφρικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα...

    καλη μερα ναχεις καλη μου....


    και παντα γροθιες δυνατες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δάκρυσα με αύτες τις εικόνες λες και είναι η πρώτη φορά που τις είδα... Συμφωνώ πως η βοήθεια δεν πάει εκεί που πρέπει και πως η άμεση βοήθεια είναι η καλύτερη. Δλδ να πάς εκεί μαζί με τους γιατρούς χωρίς σύνορα μετά απο εκπαίδευση και χίλια εμβόλια :)και να βοηθήσεις πρακτικά. Ωστόσο μπορούμε όλοι να στείλουμε ΦΑΙ πρώτα.Εαν μάθει κανείς καμεία έγκυρη διεύθυνση όπου μπορούμε να στείλουμε φαί πέστε και σε μένα. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ! μου τη μαύρισες τη ψυχή πρωί πρωί φίλη μου, στουνθοκαμηλισμός εκ μέρους μου να κάνω πως δεν τα ήξερα.Οι φωτογραφίες γροθιά στη ..καλοπέραση μου, βοηθώ τους γιατρούς χωρίς σύνορα όποτε μπορώ αν και έχω τις αμφιβολίες μου γιατί καθημερινά η ζωή μας αποδεικνύει οτι το χρήμα είναι κακός σύμβουλος στην αξιοπιστεία των ανθρώπων.Πιστεύεις οτι δεν θα μπορούσαν οι " μεγάλοι" να βοηθήσουν σωστά με μάθηση και εκμάθηση και δωρεά μέσων για ανάπτυξη; Δεν θέλουν κορίτσι μου , διάλλεξαν μια ήπειρο όπως τους βολεύει και την κάνουν δαντέλλα..οι εικόνες αυτές δεν υδρώνουν τον κ....ο τους ( συγνώμη) αλλά μαυρίζει τη δική μας συνέίδηση.Σου ορκίζομαι οτι δεν πετώ ποτέ φαγητό, το δίνω οπουδήποτε είναι αποδεκτό και στα ζωάκια όσα δεν θέλουν.Θεωρώ αμάρτημα να πετώ και νοιώθω τύψεις κάθε φορά που θέλω να φάω κάτι απο το γεμάτο ψυγείο μου και δεν το τρώω γιατί κάνω..δίαιτα.Ευχαριστώ που μπήκες στο μπλοκόσπιτο μου κλαι έτσι έμαθα το δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Triolouin εψαξα...
    δεν ξερω
    και δεν μπορω να κανω τιποτα...
    περιμενω και εγω
    κατι να γινει
    καποιος να μας πει
    οτι υπαρχει
    ενας αξιολογος
    και αξιοπιστος οργανισμος...
    μα οπως βλεπεις τιποτα!!!!!

    νασαι καλα
    παντου υπαρχουν ανθρωποι με ψυχη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχτίδα μου...
    ολους μαυριζει καλη μου η ψυχη
    βλεποντας τετοιες φωτο φρικης!!!!

    ας ελπιζουμε
    πως θα βρεθει καποια πηγη
    να μπορεσουμε να στηλουμε
    οτι μπορουμε
    εστω και ψυχουλλα
    για αυτα τα παιδιακια....

    νασαι παντα καλα ψυχη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι να γράψω; είναι τόσο φτωχά τα λόγια μπροστά σε τόση δυστυχία,είναι τόση μεγάλη η ντροπή που πρέπει να νιώθουν οι υσχυροί του κόσμου που θάπρεπε να κοκκινίσει ο ουρανός και όλη η θάλασσα.Νομίζουμε ότι είμαστε άνθρωποι όταν γύρω μας υπάρχουν αυτές οι εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ειναι καταντια για τον ανθρωπο ν' αφηνει το συνανθρωπο του ετσι ή μαλλον να τον ωθει σ' αυτη την κατασταση. και η αληθεια ειναι οτι με τους μεσαζοντες στραβωνει η δουλεια. θα ηταν ο,τι καλυτερο αν μπορουσαμε να οργανωσουμε κατι και να στειλουμε ή να παμε πραγματα σε ανθρωπους που τα χρειαζονται, ειτε εδω ειτε στο εξωτερικο.
    σε πολλα θεματα πρεπει να σταματησουμε να περιμενουμε προκοπη απο ανθρωπους αποδεδειγμενα αδιαφορους και ανικανους και να αναλαβουμε δραση.
    οσο αφορα την αναρτηση, ειμαι μεσα σε οποιαδηποτε πρωτοβουλια κι αν μπορει καποιος πχ ο φιλος των μασαι να μας φερει σε επαφη με καποιους εκει μπορουμε να ξεκινησουμε κατι.
    γενικοτερα, μιλαω με 4-5 μπλογκερς για τη δημιουργια μιας τετοιας ομαδας, που να μπορει και να θελει να αναλαμβανει τετοιες πρωτοβουλιες. αν καποιος θελει να συμμετεχει, ας μου στειλει ενα email στο taftar@gmail.com

    zina ελπιζω να μην καταχραστηκα τη φιλοξενια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συμφωνώ με την Μαρία.. Το ίδιο σκεφτόμουν να κάνω. Να βοηθήσω τον κόσμο. Τα παιδιά που από δικά μας λάθη χάνουν τις ζωές τους.
    Ντροπή μας.. Πραγματικά ντροπή μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τη και πως να ευχηθεις για αυτες της μερες οταν βλεπεις αυτες της photo.υγεια και πολυ πολυ αγαπη για ολο τον κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι τόσο άδικο, μα τόσο άδικο. Έχω ανατριχιάσει ολόκληρη απο τις φωτογραφίες. Όχι γιατί δεν τις έχω ξαναδεί, απλά είχα καιρό να πέσω πάνω σε τέτοιες εικόνες. Κανένα παιδάκι του κόσμου δεν αξίζει κάτι τέτοιο. Η απληστία του ανθρώπου φταίει για όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πραγματικα τι να πουμε???
    ενα τιποτα!!!!
    ανικανοι να κανουμε κατι...
    μα και να κανουμε
    ειναι οπως να ανοιγουμε
    μια τρυπα στο νερο!!!!

    taftar μελετησα πολυ το θεμα...
    αποκλειεται να καταφερουμε κατι...
    αν εχεις εσυ κατι υποψη σου
    γραψε το εδω

    καλο απογευμα φιλοι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαχαιριές στην καρδιά οι εικονες...
    Ξέρουμε ολοι πολύ καλά ΤΙ πρέπει να κάνουμε....

    Καλή σου μερα!!
    Και σ'ευχαριστώ για το ταρακούνημα νάσαι καλα...

    Loulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ποσο σκληρες εικονες και τοσο αληθινες
    ειναι συγκλονιστικο !!! δεν υπαρχουν λογια

    σημ. χρονια πολλα και καλη χρονια σου ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ολοι προσπαθησαμε.... μα ολα ειναι ματαια!
    λυπαμαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ας ενώσουμε ολοι μαζι τις σκέψεις μας....

για αυτα που βλέπουμε....

για αυτα που ακούμε...

ας γραψουμε.... εστω και κατι....